كمک كنيد

چه دنیایه این "وبلاگ‌شهر". سر زده می‌ری تو یه خونه دردت می‌گیره، یه خونه‌ی دیگه آدماش بشکن می‌‌زنن و از عشق و عاشقی میگن، یه خونه‌ی دیگه‌ش... و یه خونه‌ همش سکوت. یکی از به یاد ماندنی‌ترین صحنه‌ی فیلم "پدرخوانده‌ی 3" اونجایه که دختر پدرخوانده تیر می‌خوره وپدرخوانده دستاش رو می‌ذاره رو گوش‌ـ‌ش و فریادی می‌کشه که صداش به گوش هیشکی نمی‌رسه انگاری ته حلق‌ـ‌ش همش گیر کرده و چه تقلای می‌کنه که دادش رو بده بیرون. حالا این سکوت‌های نوشی این جوری شده با این توفیر که صداش تو وبلاگ‌شهر پیچیده. نمی‌دونم چی بگم واقعاً، چه کمکی از ما بر میاد واسه این مادر؟ یا اون پدر چه قدر تقصیرکاره؟ اما همین‌قدر می‌تونیم باهاش هم‌دردی کنیم که حداقل تو این "شهر شلوغ " تنها نمونه، ‌همین.
از وبلاگ نوشی:
دختر من فقط سه سال و نیم سن داره. من میترسم. پسرم عاطفی تر از اونیه که شما فکر میکنین، من میترسم... من میترسم. من نمیدونم بچه ها تو چه شرایطی هستن. فقط میدونم امکان نداره دل کوچولوشون الان بدون غصه باشه. ما چهار سال و سه ماه با اضطراب روبرو شدن با این شرایط زندگی کردیم. میترسم بچه ها امیدشون رو از دست بدن. میترسم خودم امیدم رو از دست بدم. میترسم اضطراب همه زندگی ما سه تا، من و جوجه ها رو سیاه کنه... میترسم.
کمک کنید. همگی. خواهش میکنم. هر کاری که فکر میکنین میشه کرد.
مطالب مرتبط [+] [+] [+] [+] [+]

۴ نظر:

  1. چه طوری استاد؟ / امیدوارام خوش و خرم باشی / من زیاد از این رمانتیک بازی های نوشی و جوجوهاش از همون اول خوشم نمی اومد والله / به هر حال / نمی دونم چه واکنشی باید نشون داد / اصلاً این روها نمی دونم برای چی و به چی اصلاً باید واکنش نشون بدیم / به هر حال خوبه که تو هنوز... / موفق باشی / بدرود

    پاسخحذف
  2. درود .

    کوروش جان مطلب واقعا دردناکه . منم دیدم بارهاش .

    و بعد اینکه تو خیلی لطف میکنی که تشریف میاری . فدمت همیشه مبارکه برام .

    پاسخحذف
  3. salam,sahneh godfather ghiamat bod.in moshkel ke goftid fardi nist o shayad fardi ham hal nashe. payeh kharab ast o bayad baraye dorost kardanesh talash kard.

    پاسخحذف
  4. "جوجه ها پدرتان اینجاست"
    حرفی برای دفاع از خود در دادگاهی که حاکمان آن کاملا یک جانبه و از روی احساس محکومش کرده اند.........
    ادامه مطلب را در هم زنجير بخوانيد.
    http://hamzanjir.persianblog.com

    پاسخحذف

مطالب پرطرفدار